All Categories

Home>News>News Company

Un Avvisu per a festa di u Festival di Primavera

Tempu: 2023-01-12 Visite: 12

L'annu novu cinese hè oghji populari cum'è u Festival di Primavera perchè principia da u principiu di a primavera. Hè una di e festività tradiziunali impurtanti celebrate da i Cinesi in u primu ghjornu di u primu mese lunare. Chì a parolla Nian, chì in u Cinese mudernu significa "annu", era uriginale u nome di una bestia mostru chì hà cuminciatu à manghjà a ghjente a notte prima di u principiu di un annu novu.

Una legenda dice chì a bestia Nian, cù una bocca assai grande, era estremamente feroce, chì facia a ghjente paura. Ma a ghjente hà scupertu chì u culore rossu è u rumore di petardi spaventaranu Nian. Allora a ghjente hà sceltu di mette decorazioni di carta rossu nantu à i so finestri è e porte à a fine di ogni annu per spaventà Nian in casu ch'ellu tornò. Per quessa, sparghje petardi è incolla i coppie di Spring Festival hè diventatu una attività tradiziunale di i Cinesi. Inoltre, ci sò parechje altre attività in l'annu novu. Per esempiu, piglià una festa di riunione di famiglia, paghendu una visita di l'annu novu, è mantene a fiera di u tempiu.

A nostra cumpagnia hà vacanze Festival di Primavera da u 16 di ghjennaghju à u 30 di ghjennaghju. Benvenuti à i nostri clienti rispettati in Cina per sperimentà e nostre attività di l'annu novu. Vulemu chì tuttu va bè. Bona furtuna in l'annu novu è a pace in tuttu l'annu.

picculu-1

TUV